torsdag 1 april 2010

JAAA!!!  Jag fick jobbet!! Var ju och prov jobbade en lunch igår för att de ville se hur jag klarade av det också.. Och det Gick ju jätte bra! hihi=)

Körde lunchen själv igår och det gick toppen tycker jag. Känner mig dock lite rostig med tanke på att jag inte har jobbat i ett restaurang kök på nästan 5 månader.. Men jag kommer nog snabbt in i det igen! Det sitter ju i benmärgen som man brukar säga!! Börjar den 15 april! =)

När jag sluta jobbet igår var jag så grymt sugen på vårrullar.. Men hade en sån jävla huvudvärk när jag kom hem så var bara att hoppa ner i sängen.. Och när jag vaknade senare, så vad hittar jag i köket då. Jo vårrullar. Då har min älskling gått bort o köpt det för jag sa att jag var så sugen på de fast vi hade mat i kylen!! åhh han är så go!! Bättre snubbe får man leta länge efter!!

Idag tänkte jag packa och även tvätta.. Vill inte ha massa tvätt liggandes när vi kommer hem efter påsk! Nu ska jag gå ut o gå i det fina vårvädret!

Tjing


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar