måndag 24 maj 2010

Oj oj oj! Var ett tag sen jag skrev! Jag har helt enkelt inte haft lust!
Men nu kommer en uppdatering!

Förra veckan började jag på mitt nya jobb! Vilket jag trivs väldigt bra på!
Jag jobbar på en stor matkjedja som fin styckare! Mina största arbetsuppgifter är att packetera olika kött delar och ha koll på charken och fylla på där... Sen även lite styckning och färs malning!
Tyvärr är det bara jobb en gång i veckan just nu (extra om någon är sjuk).. I sommrar blir det full tid! Helst vill jag ha en heltids jobb redan nu och som även sträcker sig ut över hösten! Så jag söker för fullt!

Från torsdag till lördag var jag hemma i lilla Dalsland! Fredag var det begravning och på lördag var det dop! Tanken var att jag skulle vara hemma till söndag eller måndag men åkte hem efter dopet i lördags! Det är inget kul att åka hem längre!
Alla har fullt upp med sitt! Fiske hit och fiske dit! Vad är det då för ide att jag åker hem och hälsar på när aldrig någon kan vara hemma när man kommer! Nu dröjer det nog väldigt länge tills jag åker hem nästa gång! Ser ingen poäng med det längre! Tyvärr!

I går var jag och M ute på söndags tur! Började med en stor brunch på stan och sen liten promenad på stan, Efter det åkte vi ut en sväng till Påljöskog och slott och promenerad en sväng.. Sen vidare till Sofieró och köpte mjukglass!
När vi kom hem somnade vi som en stock.. Trots att kl bara var halv 6 typ..

Nu ska jag ta o åka ut till väla och se om jag hittar någon ny cykel!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar