onsdag 5 maj 2010

Tjoho!!

Allt flyter på här nere i skånland för mig! =)
Idag har jag haft o har städ dag! Tvättat, damsuger, skurar golv, putsar fönster, diskar och skrubbar toalett och badkar..  Har varit riktigt duktig om jag får säga det själv! hihi

Imorgon ska jag åter till sjukgymnasten och tror jag äntligen ska få börja träna då =), kommer säkert få akupunktur också. Blir sjukt trött av de så därför jag passade på att göra så mycket som möjligt av städningen idag.

På fredag ska jag iväg på arbets intervju på ett bemanings företag, Är en tjänst i butik inom chark och delikatess, =) Tror det kan vara nått för mig faktiskt!  
Börjar klarna upp och bli fint väder nu.. Kanske går ut o går en sväng sen om jag orkar.. Är helt slut i ryggen igentligen så får se hur det blir!

Nu ska jag städa klart och sen börja laga lite mat!

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar