tisdag 11 maj 2010

Tjoho!
Var på arbets intervju igår på ett bemanings företag.. Tjänsten som var ledig var som fin styckare i butik.. De var jätte positiva igår och sa att till 99% har jag fått det, Så idag var jag till butiken och träffade cheferrna där o snacka.. -Och jag fick jobbet! =) Men enda nackdelen är att det bara är en gång i veckan just nu =( men men, bättre än inget!

Haha och vilken dag de blev idag.. Skulle vara i butiken kl 13.00.. Åkte hemifrån i god tid eftersom jag inte var säker på var jag skulle gå av bussen.. Jag frågade chaffisen om han kunde säga till när jag skulle av. hmm det glömde han bort.. Jag fick gå ca en timme eller ja lättare sagt små springa.. kom någon minut försenad med andan upp i halsen och tomat röd i ansiktet... Haha vågade inte ta av mig jackan heller när jag kom fram för jag misstänkte att det nog skulle finnas ett par härliga ringar under armarna.. haha..Nu har jag  jätte ont i fötterna och ryggen, (hade på mig klacka )
På intervjuen var de 5 st som satt och frågade massa frågor.. haha alla prata i mun på varandra..

Ikväll bli det mys med M.. ska fira att han har fått fast jobb,mm.. =)
och att jag har fått jobb..

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar