söndag 20 juni 2010

Nu har hon äntligen fått sin prins! =)
Jag satt framför tvn nästan hela tiden från kl 8.00-01.00.. Hade några pauser då jag lagade lite mat o damsög, men hade ju självklart på både tv o radio... hihi..
Blev rörd och grät hel tiden! Och visst håler ni med om att prins Daniel (ja nu är han faktiskt prins) tal var rörande.. Tror inte det var många torra ögon då!

M var ute på stan o slira med sin bror o kusin igår/natt.. Jag hade precis slagit av tv'n och skulle sova när han ramlade in strax innan 2.. Och inte blev det lättare att sova när han kom.. Snakningar som nästan fick väggarna att skaka! =)  hihi.. Men men.. Han är så söt när han sover! <3

Nu ska jag äta frulle o kasnke trycka i mig en bit princess tårta som blev kvar från igår! För självklart måste man fira med tårta när de är bröllop!

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar