fredag 30 juli 2010

Hej hopp!
Var en bra stund sedan jag skrev nu! Har haft lite semester från bloggandet men nu är jag tillbaka igen! Och som ni märker så har jag ändrat utseendet lite på bloggen..

Nu är det officielt att vi ska ha en lite bebis! Den är beräknad till 6-7 feb 2011! =)
Hittils har jag mått förvånansvärt bra! Lite illa mående i början men nu känner jag inte av nått!
Vi har varit på ett ultraljud och det var helt fantastisk att se den lilla, hihi såg mest ut som en lite räka!
Ska på nästa om en månad o då får vi veta om de blir en flicka eller pojke!

Tycker magen växer lite för fort! hmm hihi

Ska börja jobba på måndag igen vilket känns jätte bra!! Hoppas att allt kommer flyta på ordentligt!

tjing så länge!

1 kommentar:

  1. älskade du! försök att trycka ut den den 6:e eller 8:e så jag får ha min födelsedag ifred :-) love u guys! såå glad för eran skull! hoppas för hela mitt hjärta att det blir en unedrbar graviditet!.... love you!!!!

    SvaraRadera