torsdag 12 augusti 2010

Sorry sorry!
Vet jag har lovat att sätta in bilder på magen och ringen men "någon" har slarvat bort min camera sladd och om inte "någon" hittar den så blir de inga bilder =(... Men jag ska fortsätta leta! =)

Är ganska trögt på jobbet nu... Jag har JÄTTE ONT i ryggen hela tiden, nere i svanken och ner i benen.. Hmm jätte jobbigt.. Det kan var foglossning säger de.. Typiskt att det ska börja redan nu!! Och min sjukgymnast har semester i flera veckor till =(  Det gör ont när jag går, sitter ligger.. Ja bara jag rör på mig gör det ont, Försöker träna ryggen och stretcha ut men de gör oooont!!

Nu är M iväg och spelar tennis, och det regnar.. (hur tänker man då?)
Jag tänker gå iväg och beställa en kebab tallrik nu! Hihi passa på när M är borta för han ska inte äta sånt säger han.. haha eller inte jag heller igentligen! Men vi är nyttiga i bland!

Vore kul om någon ville komma ner o hälsa på oss här nere i skåne snart! Jag har ju faktiskt bott här i ett halv år nu och inte fått besök en enda gång!!! =(

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar