lördag 28 augusti 2010

tjoho!

Det blir inte mycket skrivande här tyvärr.. Har ingen ork helt enkelt! Jobbar 6-14... när jag kommer hem sover jag några timmar är uppe en stund sen stupar jag i säng och sover till klockan ringer.. Men jag sover väldigt oroligt, det känns inte som jag kommer in i någon direkt djup sömn.. Men men lika bra men vänjer sig för man lär ju bli väckt många nätter framöver.. hihi =)...

8 September är ett viktigt datum! hih Då ska vi på ultraljud,, Och vi står fortfarande fast vid att vi ska ta reda på om de är en liten mini Elina eller min Micke =)

Förra helgen var pappa här! =) ÄNTLIGEN!!!
Det kännde jätte bra o ha han här! Vi åkte på en liten road trip och på lördag kväll hade vi familje middag, Ms mamma, pappa, bror och tjej var här också! Det var jätte trevligt! =) Blev en liten försenad förlovnings middag! =)

Idag ska jag se om vi kan få tvättid idag eller imorgon! =/

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar