lördag 25 september 2010

Gor morgon!

Idag mår jag och min kalas kula bra! Ryggen mår desto sämre! Har sovit jätte dåligt i natt.. Ryggen gör ondare än ondast.. grannarna har festat hela natten och slutade inte fören vid kl 7..
Jag somnade med en varm vete kudde på ryggen vilket var skönt men den håller ju inte värmen hela natten..
Igår fyllde M år.. 32 år =) Så vi hade lite mys kväll med god mat, Förätt blev det en coktail ala mitt sätt.. fin hackad mango, vindruvor, tomat, räkor och huvudsallad, till de en lime/citron dressing.
Till varmrätt blev det Ryggbiff med potatigratång och rostade grönsaker och till Grand finale blev det Hallon panna cotta! Ghha så gott! Älskar allt med hallon..


Här kommer lite info om min grav..  Enligt senaste ultraljud:

Min graviditet - BF Fre 18 feb 2011

Min graviditet startade Lör 15 maj 2010.
Jag blev gravid ungefär Lör 29 maj 2010 (ägglossningen).

Vi är på dag 134 av 280. (47,9%).

Vi är i vecka 20.
Vi har gått 19 fulla veckor och 0 fulla dagar (v19+0).
Är i 4:e kalendermånaden.
Är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Vi är i trimester två.


Beräknat förlossningsdatum Fre 18 feb 2011

Jag har 146 dagar kvar till beräknad förlossning.
 
tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar