tisdag 5 oktober 2010

Nu är jag helt slut... Känns som jag har stressat o masat en massa idag..

Jobbade ju kl 6-10.. Sen hemma vid 11,30 för det var krångel med tåget.. Vilade en stund.
Diskade och sen stack jag ner till Barnmorskan.. Hon kollade hjärtljud på bebis och blodtryck på mig och allt är som det ska! Jag har tydligen moderkakan in mot ryggen istället för ut mot magen så därför jag har känt rörelser så tidigt..

Sedan åkte jag hem och slängde in lite lakarn i tvättmaskinen, (enormt skönt med egen tvättmaskin nu).
När M slutade körde han mig till körskolan och jag körde min första lektion.. De första 15 min var jag nervös och lite hispig men sen lugnade jag ner mig och då gick det jätte bra! =) Imorgon ska jag på teorilektion och på torsdag har jag körning igen..
Har köpt ett paket för:
 11 820kr
Då ingår följande:

15 st körlektioner á 60 min.
8 st teorilektioner + böcker.
Syntest.
Riskutbildning 1
Riskutbildning 2

När jag kom hem hade M lagat mat, Jätte god blomkåls soppa! =)
Nu ska jag bara slappa!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar