söndag 26 december 2010

God fortsättning allihopa!!

Hoppas ni har haft en toppen helg med nära o kära o massa god mat! =)
Jag har haft en bra jul helg, dock annorlunda mot de jag är van vid.. Men de blir väll så när man bildar egen familj, Nya traditioner,mm.. Men saknade att inte va hos farmor på jul!!

Dagen innan julafton hade vi julbrunch hemma hos oss då Mickes familj var här och vi dela ut våra julklappar och åt gott.. På julafton var alla hemma hos Ms moster och på juldagen skulle vi ha varit hos svärföräldrarna men M har blivit sjuk så vi höll oss hemma.. Myste i soffan med en stor skål ris ala malta och massa godis! =)

Idag ska vi bara vara hemma och slappa tror jag! Snön yr ner så lika bra att stanna inne!
Eftersom min kamera är trasig så har vi inte tagit ett enda kort under jul.. =( Jag ska försöka lämna in den på lagning nästa vecka har jag tänkt! =)

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar