tisdag 14 december 2010

Heej,,
Tisdag och bara några dagar kvar av veckan.. Vilket betyder att det bara är några dagar till jag är lååång ledig! Gör sista dagen på fredag! =) Sen tänker jag vara ledig minst ett år! Härligt!

Helgen har varit bra, I fredags var mickes bror o kusin med flickvänner här och vi åt middag och såg på idol!
Blev en enkel 3-rätters... Först Toast skagen, Sen parmalindad kycklingfile med klyft potatis och tzatsiki och till dessert blev det hallon pannacotta! =) Riktigt mumsigt! blev ganska sent, eller ja till kl 2 men eftersom jag är så trött hela tiden så kännns de som att det är jätte sent, Men det var jätte trevligt!

I lördags skulle vi på glögg fest men M var dålig så vi ställde tyvärr in.. Hade mys dag hemma istället och gjorde inte ett dugg.. Söndag var lika slapp, tog oss dock ut till Ikea en sväng och käkade lite middag! hihi
Magen växer o knakar.. Den börjar va i vägen när jag ska få på mig skorna mm.. Fast de är en bra anledning till att jag kan tvinga M till att massera mina fötter på kvällarna. hihi

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar