måndag 21 februari 2011

Tjoohoo!!

Igår trodde jag för några sekunder att jag kanske hade haft tur o blivit mång miljonär..
Stod på första sidan av morgon tidningen att någon vunnit 124 miljoner på lotto i Helsingborg, kom på att jag hade glömt o rättat min rad.. Men det var tyvärr inte jag som var den lyckliga.. Lotten var dessutom såld på Råå och där har jag inte varit på ett tag..
Undra vad man skulle gjort med 124 miljoner?! Jag hade blivit glad om jag bara hade fått 1 miljon, eller helst 2 så man kunde betala av huset direkt.. Men men,, får fortsätta o hoppas att de är min tur snart.. 2 av de 3 högst vinsterna i sverige har gått till Helsingborg!! =)

Snart mycket snart tror jag att bebis kommer ut.. Har haft värkar inatt och även under dagen. Men de blir varken kraftigare eller kommer tätare så de kanske bara är falskt alarm..
Vi får avakta o se!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar