fredag 4 februari 2011

Tjooo!!

Tiden spring iväg! Redan fredag! =)
I onsdags var jag hos Barnmorskan på rutin kontroll! Magen har äntligen börjat växa igen! =) Allt var som det skulle! Bebis är färdigutvecklad nu och kan komma ut när som helst! =) Den berömda BB väskan är packad o klar! Så nu går jag bara och väntar o väntar! 14 dagar kvar till BF.. Hoppas verkligen inte att vi får gå 2 veckor över tiden, Det innebär att bebis kanske inte tittar ut förens om en månad.. =/  Jag tjatar o tjatar på bebis hela tiden att den får ta o komma ut..

Igår var vi och träffade mäklaren och kollade på hus! Ett jätte charmigt radhus.. Både jag och M fastna för det och vi har bestämt oss för att vara med och buda! Den är tyvärr väldigt många intressanter så de kanske blir för höga bud?!.. Hoppas inte! Men men vi får se hur långt vi kan va med! Hålla alla era tummar och tår!! =) Budgivningen börjar nästa vecka!

Ha en underbar fredag allihopa!
Tjing

1 kommentar:

  1. Jag hoppas också du slipper men jag måste varna , på vissa ställen kan man få gå över mer än två veckor , jag gick över 16 dagar och det var nog det värsta jag gjort, speciellt eftersom jag trodde 14 var max! Men som sagt, hoppas du slipper, lycka till ! :)

    SvaraRadera