fredag 11 februari 2011

wiiihoo!!

Vet ni vad jag och M gjorde igår?? Vi var hos mäklaren och skrev på kontrakt!
Yes nu har vi köpt hus!

Det är ett Friköpt radhus på ca 185 kvm! Jätte charmigt! Vi har sagt att vi ska ta över från 15 april, men kan ta från 1 april också om vi vill.. Men eftersom vi har 3 månaders uppsägning på lägenheten så vet vi inte hur de blir än.. Men förhoppningsvis kan någon ta över lägenheten tidigare än 1 juni då detta är ett populärt område! Vi har bestämt att vi vill ha dubbelt boende åtminstonde 2 veckor.
Jag vill inte bo där med bebis när vi ska tapetsera om,mm..
Så nu i helgen ska vi kolla på tapeter, mm.. Känns bra o få gjort de nu så man slipper masa med allt sånt när bebis har tittat ut!

En vecka kvar till BF idag! Jag hoppas verkligen att vår lilla filur är puktlig av sig!!  Men det blir bra vilket som!  I natt hade jag några kraftiga förvärkar och det har jag inte haft förut.. Så det känns att det närmar sig! =) hihi Kan inte riktig fatta att vi snart är Mamma o Pappa! =) Det känns så overkligt!  Men längtar jätte mycket till att få se vem de är som gömmer sig där! Är de en liten mini E eller mini M? hihi

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar