lördag 5 mars 2011

Nu har vi landat här hemma och kommit in lite mer i vardagen! "Lill" prinsen mår toppen bra och jag känner mig piggare o bättre!

Tänker inte skriva eller lägga ut några bilder från förlossningen då jag inte vet helt 100% själv vad som hände och så än.. Blev lite komplikationer i slutet vilket resulterade i att jag fick blodbrist mm och fick stanna kvar på BB lite längre! Men som sagt så börjar jag känna mig piggare nu!

Skulle ha pratat med min förlossnings läkare efter men då gick hon på 2 veckors semester så ska pratat med hon när hon kommer tillbaka.. Har inte fått nån kopia på min journal än heller utan då måste jag höra av mig till journal arkivet o begära ut en o det kan tydligen ta väldigt lång tid! men i det stora hela har allt gått bra tror jag! Är dock väldigt irriterad på att jag fått så dålig information mm..

Sitter o försöker få upp lite bilder på datorn så de kommer strax! =)

tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar