tisdag 8 mars 2011

Tjoho!!

Igår var BVC här och kolla till lill grabben! Han väger nu 4580 g.. =) 
Han är nog världens lugnaste! Skriker aldrig! Eller ja han säger ju till när han är hungrig eller vill ha ny blöja!
Det känns fortfarande helt overkligt att den här lilla filuren är våran! hihi =) Vet att jag borde passa på o sova när han sover eller göra nått vettigt men blir att man bara ligger o tittar på han o glömmer bort allt runt omkring!

Idag är det 2 veckor sen vi åkte in till förlossning, (vi åkte in 3 gånger, första gången var jag bara öppen 2 cm andra gången 3 cm och sista ca 7 cm)

Totalt gick jag upp 16 kg under graviditeten, på de här 2 veckorna har jag redan gått ner 12-13 kg =) Räknar med att gå ner mer nu när det blir varmare o man kan gå lite lägre promenader också! =)
Ska ner mer än de 16 mamma kg har jag tänkt.. Hade ju några extra kg när jag blev gravid som jag vill få bort! hihi

Om ca en månad får vi tillträde till vårat hus! Denna vecka ska vi beställa köket mm.. Jag sitter o spanar lite på tapeter mm just nu! Finns så mycket fint!!!

Fler bilder på lillen kommer kanske i kväll eller imorgon! =)

Tjing

1 kommentar:

  1. FORTÅR VIRKELIG AT DERE STORKOSER DERE SAMMEN MED DERES FØRSTFØDTE! HAN ER JO BARE SÅ SKJØNN!

    STOR KLEM FRA MARIT..............

    SvaraRadera