onsdag 29 juni 2011

Blää vad varmt det är!! Tycker så synd om Ludvig, går knappt att va ute med han. Han gnäller hela tiden stakarn. igår fick han ligga på golvet i vardags rummet nästan hela dagen i bara blöja.. då blir det någorlunda bättre för han..
Jag fick gjort lite små saker här hemma igår.. Putsat fönsterna i ute rummet och damsugit och skurat golvet där. Sen har jag lagt klart en rabatt men dock inte satt ner några växter än.. Det blir kanske idag..

Vet inte om jag sagt att jag gått med i Viktklubb.se?? 
-ska se om de är nått för mig.. Man skriver in varje dag hur mycket kcal man äter (de räknar ut det) och när man motionerar mm.. Alla motion räknas och man får äta alla man vill, MEN i lagom mängd.. Det är typ som viktväcktarna fast billigare =)
Enligt deras uträkning ska jag äta 1300 kcal för att nå min mål vikt.. Tidigare har jag tydligen ätit ca 2100 kcal.. Inte konstigt att vågen har stått stilla.. Jag gick med i söndags, har inte klarat gränsen än men igår åt jag bara 57 kcal över min gräns.. Tar ett tag innan man lär sig vad allt innehåller mm..
Mitt mål är att gå ner ett kg i veckan till jag når min mål vikt, vilket inte borde vara så svårt om jag följer deras plan..

Idag var ludde en riktig sömntuta och sov enda till halv 10. =) Så nu ska vi ut på morgon promenad innan de blir frukost som bestär av havregryns gröt!

Tjing
Nu ska jag väcka micke som har sovit några timmar..


Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar