torsdag 16 juni 2011

Det krånglar med att ladda upp bilder, tar en evighet..


Idag har jag börjat med smakportion till Ludvig, Det blev morotspure =) Trodde han skulle va skeptisk till det, men de slank ner utan några problem! Vår duktiga lilla pojke..
Jag tjuv startar lite smått för att se hur han reagerar på det. Han blir ju 4 månader nästa vecka, de rekomenderar att man börjar lite smått vid 4 månader och sen trappar upp vid 6 månader, igentligen behöver man inte börja fören 6 månaders ålder men kan va bra o introducera lite nya smaker o konsistenser innan..

Nu kör jag på med morot några dagar sedan tar jag potatis o palsternacka o sedan blir de väll majs mm..
Heej!


Världens sötaste!




Hålla någon där?


Tittut


Sluta ta kort nu o bada mig istället...

åh den där kameran hela tiden..


en mix av kläder, body från gudmor, haklapp/dreggellapp från IF försäkringar
 och byxor från pappas moster

1 kommentar: