onsdag 8 juni 2011

Hej Hej!

Nu har vi tillfälligt internet till de kopplar in de andra! Tv får vi först om 2 veckor..
Vi börjar komma i ordning mer och mer men massa grejor kvar att göra.. Vi väntar på att få upp alla fönster lister och grejor men de fanns inte i butik sist utan skulle komma in någon gång i slutet på veckan så föhoppningsvis får vi upp de till helgen. =). Är så mycket små grejor som ska göras.

Ludvig växer och växer.. Vi ska till Bvc imorgon. Skulla ha varit där förra måndagen men fick avboka eftersom vi var tvugna att lämna nyckel till lägenheten då.. 
Han har inte fått sitt 3 månaders vaccin än så det sk de ge han i morgon också. =) De blev ett glapp när vi flyttade och bytte Bvc mm.. Men bättre sent än aldrig. Jag är så nyfiken på hur stor han är också.. Man märker ju att han både längre och tyngre.. Nu använder han stl 74 på body, =)  Stora pojken =)..
Hans rum är det enda som är värdigt med allt.. Blev jätte mysigt. Ska lägga upp bilder när jag har fått ordning på kameran.. nu har han snart sovit en vecka i eget rum, jag vet de är lite tidigt men de har funkat jätte bra. =)

Jag skriver mer imorgon när jag varit på Bvc..

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar