tisdag 30 augusti 2011

Tjoho!!

Här rullar allt på.. Ludvig växer så det knakar ;)

I söndags var vi upp till Ullared och handlade "lite" grejor, blev såklart massa kläder och leksaker till Ludvig och sen handlade vi 7 st taklampor, gardiner, lull lull och inrednings grejor.. Igår var vi iväg och shoppade också.. Blev varsin mobil till mig och Micke och jag beställde även en mini dator som kommer hem denna veckan.. Har blivit en dyr vecka men är ju tur att vi har bra sparkonton både jag och m.. hihi
På ullared slutade notan på 5600 kr. och på netonnet på 3400 kr (för 2 mobiler och dator)

Försöker lära mig hur mobilen funkar.. Är en sån där modern krånglig sak utan knappsats.. (har inte kvar några nummer från förra mobilen så ni får gärna sms eller maila.. jag har samma nummer som innan.)

Imorgon är det dags att gå till BVC igen med plutten, är 6 mån koll, vilket innebär: utvecklings bedömning, läkarkoll,vägning och mätning.. Skulle även ha börjat på babysim imorgon men vi har avbokat oss och flyttat fram de till nästa kurs som är på eftermiddagen istället för morgonen så Micke kan följa med också..

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar