tisdag 27 september 2011

Hej hopp!

Sitter och jäspar för fullt! Plutten sover i vagnen och jag ska snart börja med middagen..
Ludvig verkar tycka att det är mycket bättre att sova på dagen istället för natten nu! Bhaa. Kan medela att jag inte tycker det är lika kul.. =/
I natt är det mickes tur att ta han.. Han sov från 19 igår till 05 i morse så han borde va utvilad!

Klirrade in lite pengar på kontot idag vilket var välbehövligt. Dessutom fick jag 2000 mer än jag trott! =) Men de försvinner fort.. =/

Nu är vi snart i vecka 13 med "2an".. Börjas synas lite på magen nu tycker jag =) hihi.Vi längtar till mitten av November då det är dags för ultraljud! =) Förhoppningsvis får vi nytt BF datum då, De vi har nu är Fredagen den 13 april. =S  
Med ludvig hade vi ju först 6 feb men efter ultraljudet blev det den 18 feb och han kom ut den 23Feb..  Ganska stor skillnad!

Nepp dags att fixa maten, Blir blomkåls soppa idag tror jag..

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar