torsdag 13 oktober 2011

Var på en shopping runda på Väla och IKEA häromdagen.. Blev inte handlat så mycket men lite iallfall..
2 mössor till plutten plus några strumpor.. Blev ett line och halsduk till mig,
På ikea blev det massa ramar och en trappgrind. Ludvig har blivit så fruktansvärt snabb med sitt krypande nu så gäller att säkra allt som går =)  Fast fick inte upp grinden då vi glömde köpa en förlängare, blir kanske en sväng in till helgen igen, Förhoppningsvis!

Idag sov jag och Luddis enda fram till kl 9,, SKÖNT! sen låg vi o
mysade till kl 10.. Med andra ord så blev det ingen barngrupp för oss idag, vilket nog var lika bra eftersom vi är jätte förskylda båda två!

Nu sover plutten i vagnen efter att vi har varit ute en kortis och jag har betalt lite räkningar och kollar på ny barnvagn, vi kommer ju behöva en syskonvagn till våren. Jag är väldigt inne på Emmaljungas syskonvagn..  Vi får se vad det blir!

Nepp nu ska jag passa på o städa undan lite här, ser ut som ett bomb nerslag, sen ska jag försöka hinna rama in lite bilder! =)

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar