fredag 11 november 2011

Heeej!!
Är så seg på att uppdatera er om vad som händer i vårat liv, men ska försöka skriva lite mer i fortsättningen!

Har haft besök av Elin nu i veckan (måndag-torsdag). Var riktigt kul att träffa hon igen! Var mest ute och promenerade och han även med en sväng till Väla! På väla fick jag köpt några nya tröjor till Ludvig (är snart helt omöjligt att få på han bodyar, vill ínte vara still så länge, hehe) De flesat av hans bodyar i stl 80 börjar bli försmå så de är 86 som gäller på de och 80 på allt annat! =) Fick även köpt ett par badbyxor till han och lite nya leksaker. Som vanligt blev det inget till mig själv!

Igår var det även dags för Babysim igen med plutten! Han tycker det är sååå roligt! hihi och sover alltid mycket bättre på nätterna efter. =) Ska lägga upp lite bilder i hegen som jag har tagit med mobilen.
Imorgon spenderar jag kvällen själv med Ludvig då Micke ska ut och äta och festa med killgänget. Blir mys framför tvn med min lilla älskling då!

På måndag är det äntligen dagas för det efterlängtade Ultraljuds besöket! Ska bli så spännande o se vad det är för krabat som plaskar runt där inne! =) 

återkommer med en massa bilder i helgen! Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar