torsdag 8 december 2011

Tjohoo!
Nu är jag tillbaka efter att ha haft ett litet blogg uppehåll! =)

Har varit fullt upp här hemma den senaste tiden!
Först var micke hemma en vecka med feber och halsfluss, sen fick Ludvig diarre en vecka och efter det problem med lungorna (troligen astma).. Men nu är vi friska och pigga igen!

Ludvig utvecklas mer och mer för varje dag som går!
Några grejor som hänt sen sist är:
*Kan gå helt själv
*Kan spring korta bitar
*Kan klättra upp i soffan
*Fått yttligare en tand.

Det är så roligt att se när han tar sig runt =)
När han leker har han sina egna små regler:
*Det jag håller i är mitt.
*Det jag vill ha är mitt.
*Har du nått jag vill ha så är det mitt
*Om någon annan vill ha nått som jag slutat leka med så är det fortfarande mitt.
-Hihi blir lite besvärligt ibland när vi är på barngruppen och Ludvig vill ha ALLA leksaker samtidigt!

Hela huset är julpyntat och det är redan 3dje advent på söndag! Tycker det går väldigt fort! =)
Ser framemot att ha familjen här över jul! Blir mysigt! 

Nu är Micke i väg på babysim med Ludvig så jag tänker passa på att dammsuga, (ludvig har blivit jätte rädd för den så får passa på när han är ute). =)

Tjing!

Vår lilla Älskling!!

Inte så lätt att ta fina julkort på plutten när han springer iväg hela tiden! hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar