onsdag 4 januari 2012

Tjo!

Det finns många fördelar och nackdelar med att vara gravid!

Nackdelarna är bla; Svårt att sova, konstant kiss nödig, foglossning, tappar hår, går upp i vikt, tvingas trycka ut ett huvud som känns som en fotboll, med mera, Listan kan göras lååång,
Fördelarna är bla; Man får det mest underbaraste som finns efter att man har stått ut i ca 9 månader, man kan äta glass och godis lite när man vill utan att få dåligt samvete, mm

Just nu sitter jag och äter lite glass och godis och härom dagen tryckte jag och Micke i oss varsin semla! Utan att få det minsta dåligt samvete! =)

Imorgon ska jag äntligen till Frissören och klippa mig, Har inte klippt mig sen i sommras så nu är det hög tid.. Har tänkt att ta en hel del på längden då håret är sjukt slitet. Får se vad det blir! Hade velat slänga i lite färg också men då det inte är någon höjdare att färga håret när man är gravid (ännu ett minus) så skippar jag det..

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar