torsdag 23 februari 2012

HIPP HIPP HURRA!
I dag blir vår älskade lilla Ludvig 1 år...

Kan inte riktig fatta att det har gått ett helt år!
Förra helgen gick jag igenom Ludvigs gamla kläder för att se vad vi ska ha till Lillebror och det känns så konstigt att Ludvig har varit så liten.. Nu när man ser han springa runt och busar hela tiden är de lite svårt att fatta att han låg i magen för bara ett år sedan!

Idag ska vi fira Plutten med fika och paket här hemma! Blir bara jag och Micke! Familje mys <3
Sen på lördag blir det kalas för familj och släkt! Längre fram blir det barnkalas men har inte bestämmt datum än!

Just nu ligger lill prinsen och sover lite och när han vaknat och fått i sig lite lunch ska vi promenera bort till Ica och handla! Jag har inte hunnit att köpa grattis kort från mig och M så de ska jag fixa plus lite små saker! Tycker det är så roligt med Födelsedags kort! De brukar ju va de enda som sparas. leksaker och kläder slits ut och pengar används upp tillslut! Men kort är alltid kvar! Jag har en liten låda med alla fina grattis kort folk skickade när han föddes och som han fick på sitt dop! Heldre kort än mail och sms, Eller hur?!

Tjing!

(bilder från allt firande kommer efter helgen)

1 kommentar:

  1. Vad kul, vad stor han har blivit:D tiden går så fort.. Hoppas ni får det roligt idag med firandet .:)

    SvaraRadera