söndag 5 februari 2012

Tjoho!

Just nu är de -12 ute, och jag är glad att vi har fått ingång värmen igen, hade lite strul med den i veckan, en morgon var de bara 15 grader här inne! Brrr.. Men nu är de varmt och gott igen!
Har inte gjort allt för mycket i helgen. M jobbade extra igår och jag och plutten slappade mest. Idag har vi haft m bror och flickvän här, blev lite pizza och tårta! =)
Det där med att jag och m skulle bli så nyttiga efter nyår har inte funkat så bra som vi trott! hmm, har blivit aning för mycket skräpmat!

Ludvig har börjat somna mycket tidigare på kvällarna nu och sover bättre på natten, (dock vill han fortfarnade ha lite välling mitt i natten, men han äter mindre och mindre hela tiden så snart kanske han slutar med de). Innan så somnade han vid 22 men nu det senaste har han somnat redan vid kl 20.. Vilket är jätte skönt för mig och Micke så vi får lite egentid och hinner fixa med sånt som man inte har tid med när han är med eller bara att kunna sitta i lugn och ro framför tvn! Eller som nu, kunna skriva lite här i bloggen.. =)

I morgon är de ny vecka igen, blir en tur till öppna barngruppen med plutten i morgon förmiddag och sen är det dags för babysim på eftermiddagen med pappa Micke! =)
Sen på tisdag ska jag till Mvc och ta diabetes test mm så då kommer Luddis farmor och passar han!  

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar