onsdag 18 april 2012

Hej!

Lillebror i magen är en seg rakare! Gjorde ju en igångsättning förra veckan men inget hände så har varit in och gjort ett nytt försök idag, Hoppas de funkar bättre denna gången! Men men, fint folk kommer ju sent! =)

Igår putsade jag fönster här hemma och dagen innan rensade jag ute i vår mini trädgård några timmar!
Skönt att få gjort en del innan bebis tittar ut!

Förra veckan var vi lite bekväma med matlagning men nu är vi på banan igen! Igår och förrgår blev det hemmalagad pannbiffar och idag färsk torsk! Imorgon blir det skinkstek..
Min barnmorska har också sagt att jag ska ladda med kolhydrater inför förlossningen så tryckte i mig lite kladdkaka igår och lite glass med varma hallon idag. =)
Får passa på att vara lite onyttig nu de sista dagarna för sen är det slut på allt sånt!
Hoppas på att kunna gå ner i vikt relativit snabbt! Med Ludvig gick jag upp 16-17 kg och de klarade jag att gå ner på 5-6 månader. Nu har jag bara gått upp 10 kg så det borde ju vara lättare att gå ner nu!

Ludvig och Micke sover sen snart 2 timmar tillbaka och jag passar på att ha lite egentid. Vilket innebär att jag kan se på vad jag vill på tv... =)

Håll era tummar att lillebror vill titta ut snart!!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar