måndag 2 april 2012

Tjo!
Igår var det första april. Och ja, självklart lyckades vi lura några utan att själv bli lurade!

Lurade Mickes familj att vi var på väg in med Ludvig till dem för mitt vatten hade gått och vi skulle till sjukhuset. Mickes mamma jobbade så de skulle innebära att Bogdan skulle behöva ta Ludvig själv vilket han aldrig har haft eftsersom Ludvig har varit rädd för han tidigare, hihi han blev riktigt uppstressad och nervös. Tror han fick sig ett gott skratt när vi ringde upp och sa att det bara var ett april skämt!
Ringde även till Mickes bror och sa att vi var tvungen att lämna av Ludvig där för att vi skulle till förlossningen och han gick också på det! Hehe.. =)

Vi var en sväng in till Helsingborg och handlade lite igår.. Blev 5 bodyar till lillebror, 2 omlott och 3 vanliga och ett par mjukis byxor, till Ludvig köpte jag nya jeans och solglasögon, hihi han ser så tuff ut i dom vår lilla plutt,( bild kommer så småning om) Och som vanligt så köpte jag inget till mig eller jo, en mascara.
Vet inte när jag köpte kläder till mig själv sist.. Blir att förnya garderoben när magen är borta! =)
Imorgon har jag faktiskt bokat tid hos frisören för färgning.. Skönt att göra håret lite vår fint! Lär ju inte ha tid att gå till frisören sen när lillebror har tittat ut!

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar