torsdag 7 februari 2013

Nu är vi äntligen på bättrings vägen här. Ludvig är klar med sin pencelin kur och har endast lite hosta och en snorig näsa kvar och Teodor hostar betydligt mindre nu och börjar få i sig mer vanlig mat istället för bara välling som han ville ha när han va sjukare. Jag är täppt och snorig hela tiden i näsan och de känns som jag börjar få bihålls inflammation eller liknande.

Så självklart är det tränings stopp ett tag för mig nu. Vägde mig nyss och de verkar som min lilla mini diet funkar. 
Kör en egen variant på LCHF. :-) äter inte potatis, rotfrukter, ris, pasta och bröd. Sen inga jucier och sötade drycker mm. I helgen när ho va sjuka blev de inte riktigt så nyttigt- åt både kladdkaka och muffins. Små godis och popcorn. :-(..
Men nu är det nya tag igen.

Tjing

1 kommentar:

  1. Hej där!

    Jag heter Caroline och är skribent för tidningen Vi Föräldrar. För dem ska jag skriva en reportage om teknik och små barn och håller på med små intervjuer om det. Hittade din fina blogg. Vill du vara med? Mejla gärna caroline@mixmedia.se så kan jag berätta mer.

    SvaraRadera