torsdag 25 mars 2010

Magsjuk?


Tjoho!

Blev inte alls som jag hade tänkt mig idag.. Skulle ha provjobbat idag ju men ligger sjukt.. spyr! BLÄ!! Blir att stanna inne hela dagen istället. Hade även planerat att åka till en outlet efter jag skulle ha slutat jobbet men blir inget med det heller.



Kanske ska ta tag i dammsugaren när jag piggnar till, har städat i Mickes garderob ett par dagar så nu har vi damm i hela lägenheten.. Plus at vi tvättade igår så jag ska försöka vika in min kläder om jag orkar.

Jätte fint vårväder ute idag. Skulle gärna vilja gå ut o gå men vågar inte riktig lämna lägenheten just nu = (


Igår däremot var jag ute o shoppade lite.. Skulle bara ha ett par byxor men blev lite mer...



Köpte 2 skjortor från HM, 1 joggning dress från Craft, (team sportia), 1 topp från Gina Trikå, 1 par arbetsbyxor/träningsbyxor, 1 tränings topp och även sådana där strumpor som "andas", Sådana är bra o ha när man jobbar! =) Så det gick några kronor igår!










På vägen hem stanna jag till och köpte jätte fina tulpaner. Det är så härligt på våren när allt börjar blomma och framför allt när man kan börja köpa tulpaner som är en av mina favoriter! =)

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar