onsdag 24 mars 2010

Nya tider, ny blogg!

Hej Hopp!

Nu gör jag yttligare ett försök med att hålla en blogg vid liv.. Det har inte funkat så bra tidigare men vi får se hur det går med denna! =)

I den här bloggen kommer jag skriva om allt mellan himmel och jord, jobb och fritid, mat och matlagning, tankar och åsikter, ja med andra ord lite av allt möjligt!



Jag har nyligen flyttat ner till Helsingborg och blivit skånska.. Och om ni undrar så var det kärleken som drog mig hit ner till söder.. Sen den 22 mars så bor jag här officielt (enligt adress ändringen)..


Hoppas på att snart att hitta ett jobb här också så man kan fördriva tiden lite bättre, plus att jag behöver en liten skjuts i ekonomin.. hihi..


Imorgon ska jag och prov jobba på en restaurang nere i stan och yttligare en annan på fredag. Så vi får hålla tumarna! Som ni kanske förstår så jobbar jag som kock, =) Så ni kan räkna med att kanske få lite mat tips här också!

Tjing


En bild från en semester i Egypten med min tvilling bror får hoppa in här! =)

2 kommentarer:

  1. wiii glad att du nyskapat en blogg ;-) o du valde rätt sida att lägga den på!!! kommer följa den!!!

    SvaraRadera
  2. yes i know! Hade här här tidigare när jag plugga och gillar dena mer i grunden! =P

    SvaraRadera