måndag 29 mars 2010

Pank?

Hej svejs!

Har tänkt att jag ska göra massor idag men vet inte hur det blir med det.. Har planterat ner lite mer blommor på balkongen i lite zink hinkar och krukor som vi köpte igår.. Har diskat upp vårat diskberg, duschat och gjort "manikyr" och nu lagar jag mat! Fläskfile med grönsaks pytt!
Ska försöka hinna med o damsuga sen, gjorde inte det så noga i lördags som jag skulle.. hihi
Sen är det nog dags att ta o skura golvet också.. Göra lite påsk fint.. Inte för att det kanske spelar så stor roll då vi kommer att vara i Norge under påsk helgen, men är ju mycket roligare o komma hem till en städad lägenhet..

I morgon åker jag hem till Långed för att hälsa på la familja några dagar! =)
Har även suttit o kollat över min ekonomi idag och det ser väldigt NEGATIVT UT!!!
Nu är det slut med allt slösande hit och dit.. =(
Har inte haft en krona i inkomst sen sista oktober, Väntar på att jag ska få besked om jag får någon A-kassa eller inte, men helst vill jag ha besked om jag får jobbet eller inte som jag prov jobbade för!! I veckan när jag är "hemma hemma" ska jag ta mig in till banken och ta reda på vad det är för konto nr jag har så jag kan ta och låsa in lite pengar på ett låst konto!

Nu måste jag fortsätta med maten!!

Tjing



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar