lördag 27 mars 2010

trööööött.



Hoj hoj!

Var ju och prov jobbade igår! Känns som det gick jätte bra! =) De ska höra av sig på måndag eller tisdag och berätta om jag får det eller inte! Jag tycker att det verkar vara en jätte bra restaurang så vill verkligen ha jobbet där! De gör allt från grunden vilket jag gillar, Då kan man verkligen stå för all mat man skickar ut! Inte allt för många ställen som gör sin egna majonäs själva längre tyvärr! =(

Var första gången jag jobba i ett restaurang kök igår på nästan 5 månader så var bra trött i morse. Somnade inte fören närmare ett i natt och blev väckt av M kvart över 5 när han skulle upp och jobba! Men det klagar jag inte på, alltid mysigt o få en lite puss så där på morgonen.. ;) hihi

Regnar idag så vet inte riktigt vad som händer! Hade tänkt åka o handla blommor till balkongen =) Men man tappar lusten att stå där ute o greja om det regnar..

Nu ska jag ta o damsuga lite innan M kommer! Jag fattar inte hur det kan bli så dammigt här hela tiden!

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar