onsdag 21 april 2010

Deppig!

Hoj!

Just nu känner jag mig väldigt deppig! Känns som allt går emot mig nu!
Idag har jaag varit in till sjukhuset och kollat upp min rygg,. Var in till läkarstationen här i närheten igår.. En amatör till läkare! Kännde lite på ryggen och gav mig recept på Nån lättare variant på morfin och muskel avslappnande tabletter. I natt frös jag och svettades om varandra! Var helt yr i morse.. Ringde tillbaka till min läkare jag hade igår då jag fortfarande har jätte ont i ryggen, De skickade mig vidare till ortoped akuten, Väl där så undersökte de ryggen och klämde o tryckte, mm.. De konstatera att det är massa muskel spänningar och stelhet..
Ska gå på massage och sjukgymnast.

Det som jag tycker är mest deprimerande är att jag antagligen kommer bli tvungen att byta jobb för var´ken jag eller läkaren tror att kock yrket är bra för min rygg.. =( Känns väldigt ttråkigt när man har lagt ner så mycket tid och energi på det! 
Vad ska jag jobba med nu? Vad kan jag igentligen? Hmm gillar inte det här!
Jag har inte lust egentligen att lägga ner flera år på att plugga om nu! Och framför allt när jag inte vet vad jag vill syssla med!

Nu tänker jag ta och sova på saken och hoppas att allt är som det var förut när jag vaknar!

God natt och tjing på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar