tisdag 27 april 2010

Tjoho!

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva här nu det sista men har helt enkelt inte orkat!
Har slutat på restaurangen, min rygg klarade inte av det. Tyvärr! I fredags var jag till sjukgymnast och även idag.. Har fått massa övningar som jag ska göra för ryggen och fick akupunktur idag som tydligen ska hjälpa!  

I helgen som var slappade vi mest.. lördags var vi på stan o åt brunch sen gick vi en promenad längst med havet. Sen på kvällen kom Ms bror o de spelade tv spel eller vad det heter..
I söndags var vi en sväng till IKEA och handlade lite små saker och åt köttbullar..

Nu ska jag snart iväg på arbets intervju! Vet inte om det direkt är nått jobb för mig men är värt att prova.. Behöver ju pengarna! =)

Tjing så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar