söndag 18 april 2010

Hej Hej!!

Var ett tag sen jag skrev nu!!  Har haft fullt upp i veckan och har inte orkat! Så här kommer en liten uppdatering om vad som hänt. hihi.

Onsdag var jag ut till väla och shoppade med Ms mamma, Var in på IKEA och lämna tillbaka några gardiner som vi inte ska ha och handlade även några skåpknoppar till och små grejor! =)
Sen köpte jag en kofta och några tröjor.. även nya gardiner till köket och vardags rummet. Var även till optikern och gjorde syn undersökning till körkort! haha Ska äntligen börja med det nu snart!
När M sluta jobbet målade vi om i vardags rummet och greja.. haha eller han skulle lägga sig o vila och jag ville måla, hmm det sluta med att han måla och jag kollade på, Jag ville faktiskt måla ju!

Torsdag började jag på jobbet! =) Blev en rekord lunch, vilket innebär att det var extremt mycket folk! Men allt flöt på bra! =) Känns lite i kroppen att jag inte ha jobbat på ett tag men jag kommer nog fort in i det! Hoppas jag! haha

Fredag var det också jobb och då körde jag långpanna, 14 timmar! =/ Gott att få många timmar nu i början så jag kommer ikapp med ekonomin! I morgon ska jag också jobba långpanna vilket ska bli kul för det är första dagen som jag kommer vara helt själv, larma av, ta in varor o köra lunchen helt själv! Hoppas att det kommer gå bra!

Igår lördag hade vi några av Ms vänner här på middag! Gjorde en liten buffe med plock mat! Sånt går alltid hem! =) Var en jätte trevlig kväll! =) Maten bestod av: hemmalagad pizza (2 sorter), kyckling spett, lax spett, köttspett, luft torkad skinka, gravad lax, skagen röra, pasta sallat, kålsallad.
Idag har vi varit jätte lata och bara legat i sängen och myst och sett film =) Har nyss diskat upp och städat lite grann! Allt effterarbet är det värsta när man har middagar! Men blev väldigt förvånad, M tog disken, och det var inte lite kan jag lov, hihi

Nu sitter jag och kollar runt lite på nätet och M sitter och snarkar! haha!
Laddar upp lite bilder i veckan från bla målningen och middagen!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar