tisdag 13 april 2010

Hejsan!

Nu är jag hemma i Helsingborg igen! =) hihi, M kom upp och hämta mig i Göteborg igår.
Vi tog en sväng in på IKEA och skulle bara titta, haha! Köpte nya köksknoppar, en spegel och galgar! Jag kan inte gå in där utan att handla!

Det var jätte härligt att träffa älsklingen igen efter att ha varit ifrån varandra i 1 vecka.. Bara myste och hade det bra igår! =)  <3

Idag gick jag upp kl 8, (måste vänja mig inför torsdag när jag börjar jobba).
Började dagen med att reta upp mig på skatteverket då jag satt i telefon kö jätte länge, både till sverige och norge! Har lite problem med dem! =(
Undertiden jag satt i kö bytte jag köksknoppar, diska, packa upp och sätta in grejor, mm..
När M sluta jobbet åkte vi och stor handla så nu har vi mat för flera veckor! haha

Nu ska jag dicka upp mitt vin och sen krypa ner framför en film!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar