fredag 30 april 2010

hej o hå!

Jag fick jobbet som jag var på intervju för! Men slutade efter en dag! Gissa vad jag skulle gör??

Jag skulle gå runt o knacka dörr och sälja el och energi,,, haha kan jag ju lika gärna gå med i Jehovas vittne på en gång, gillar inte dörr knackare o då vill jag inte vara en själv..
Så nu är det bara att söka jobb igen! Fan vad tråkigt.. O jag kommer inte få någon a-kassa just nu heller.. Så alla mina spar pengar kommer ta slut nu och hur roligt är det? Plus att jag har betalt skatt och andra räkningar denna veckan för ca 25 tusen.. Där försvann mina pengar som skulle gå till körkortet! Ser inte så ljust ut just nu för min del tycker jag..
Känner mig helt värdelös!

Igår var vi på fotboll nere på olympia. Hif tog emot Aik. Seger med 1-0. men var en ganska dålig match faktiskt, men men. Se om vi går o ser nästa vecka när de möter Örebro på hemmaplan!
Slänger in lite bilder från matchen..








Trevlig valborg på er!

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar