torsdag 8 april 2010

Idag har jag varit ute och power walkat i regn.. Usch vad kallt! Men som man säger så finns det inga dåliga väder, bara dåliga kläder! hihi.. Slängde på regn jackan och skuttade ut.. Har mina nya fina gummistövlar hemma i Helsingborg så drog på mig mina gamla kängor i stället.. Lite klumpigt att gå i men det funka.. Hellre de än de andra skorna jag har här hemma.. Är klackar på allihop! Och de är ingen höjdare att ha när man ska gå snabbt och långt på grusväg och terräng.


Måste försöka få tag på en sladd som jag kan koppla mellan mobilen och datorn så jag får ner lite ny musik.. Råkade ju radera all musik på datorn i vintras, så nu har jag börjad lägga upp lite nytt, men det tar tid! =( Men iallafall tänkte jag att jag ska föra över lite härlig reagge till mobilen! Det är härligt att lyssna på när man är ute och går!


Åker inte ner till Helsingborg fören på tisdag.. Många dagar utan älsklingen! =/ Men blir desto mer sen! Vet inte riktigt när jag kommer ha tid att åka hem till Dalsland sen.. Så lika bra att vara här nu! Tror inte att jag kommer ha så mycket semester i sommar! Men till hösten ska jag försöka ta ut semester så vi kan resa bort någon stans! Vi har så många planer hela tiden! hihi.. Hinner knappt med! Men det är enda härligt att planera saker tillsammans. Det visar ju bara på att vi båda två ser en framtid tillsammans! =) Och det är väldigt positivt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar