fredag 9 april 2010

Idag är det 3 månade sen jag och M träffades för första gången.. =) Sen ca 3 veckor tillbaka är vi sambos! hihi! Man kan ju säga att det verkligen har gått snabbt mellan oss!
I vanlig fall skulle jag bli livrädd och smita men den här gången känns det helt underbart och jag vill inget annat än att vara med han hela tiden!!! =) DET är lycka!!  hihi
Kommer inte ses förens på tisdag eftermiddag/kväll! TRIST!! Men men..

Nu sitter jag på pappas jobb och gör absolut inget vettigt alls!! Skit tråkigt!
Igår tänkte jag att jag skulle försöka få fram min cyckel, Men insåg ganska snabbt att det inte funka, här uppe i skogen är det fortfarende massa snö!!! Inget kul när man har snö upp till knäna.. Just nu regnar det så vi får hoppas att det tar bort snön.. Har jag tur kanske jag hinner få fram cyckeln innan tisdag så jag får med den till Helsingborg! =)

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar