lördag 18 september 2010

Goood Moorning sunshine!!

Just nu lyser solen (och jag hoppas att de håller i sig hela dagen)


I veckan kollade vi på 2 radhus men bestämde oss för att tacka nej till båda. Ska kolla på 2 till på torsdag. =)
I tisdags var jag hos barnmorskan och vi prata om min rygg och jag fick även höra hjärtat på vår lilla bebis slå för första gången.. =) Så fort hon sätt den där "mikrofon grejen" mot magen så hördes de dunk dunk dunk ur den lilla högtalaren. Jag sa, oj vad fort mitt hjärta slå men då så hon att det var bebisens.. Jag trode inte man skulle höra det så tydligt =) hihi..

Hon skickade mig vidare till en doktor som skulle kolla mer på ryggen så på onsdag träffade jag han och han klämde och tryckte, han tyckte det var konstigt att fogarna hade lukrats upp så mycket redan och han sa att jag antagligen kommer få en väldigt besvärlig graviditet.. Nu är jag sjukskriven på 50% fram till 5 okt sen får vi se hur det blir..

Bebis har börjat röra sig ordentligt där inne i magen nu.. Har börjat känna några ordentliga sparkar nu. Om man ska tror vad man läser så borde de va för tidigt men barnmorskan sa också att den är rejält rörlig..  Jag sover jätte dåligt på nätterna, dels för det gör så fruktansvärt ont i ryggen och för att det är så ovant att ha nått i magen som tumlar runt! hihi

Igår kväll när vi hade gått o lagt oss drog den i gång men sitt sparkande o knuffande och M fick känna en spark utanpå magen för första gången! hihi härligt!
Jag tror att vi kommer bli världens bästa och lyckligaste lilla familj! =) längtar så tills februari!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar