måndag 20 september 2010

Tjoho!
Måndag igen! Helgen har varit bra! Lördag spenderade vi några timmar på ullared.. Usch vad mycket folk det var där.. vi kom vid kl 14 och det var fortfarande kö utanför.. =/
Handlade lite mat och lite kläder.. Ska tillbaka i november och handla massa bebis grejer.. plus julklappar. )

Igår söndag var m's föräldrar o bror med flickvänn här och vi firade M lite i förskott som fyller på fredag!
Jag gjorde smörgåstårta som vi smaskade på =)

Nu är jag tyvärr sjukskriven på 50 % så jobbar bara mellan 6-10.. Så har nästan hela dagen ledigt..
I morgon efter jobbet ska jag stanna till på väla (köp center i utkanten av hbg) och kolla på pressent till m och skor till mig!
Vet inte om jag ska köpa en nya jacka i år eller hur jag ska göra, hihi måste åtminstonde ha nån som magen får plats i,. Kanske lånar nån av m.. haha vi har kommit fram till att jag inte behöver köpa så mycket mamma kläder för att M har så mycket kläder så det räcker för oss båda! hihi.



Gjorde ena halvan med kött, Botten fyllning; majo och kalkon andra lagret med bacon ost och skinka.
Toppade med kalkon och skinka plus ägg o lite grönt.


Sen en med skaldjur. Botten lager; laxröra. andra lagret; skagenröra
Toppade med räkor och kräftor och lite grönt och ägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar