lördag 11 september 2010

Heej..
jo jag vet jag är dålig på att uppdatera här..

I veckan var vi på ultraljud=) Allt var bra men vi ska tillbaka och göra ett nytt den 28 sep..
Vi var tydligen inte i vecka 19 som vår andra barnmorska sagt..
Idag är vi 17+2. Vilket betyder att vi har gått 17 hela veckor och 2 dagar, med andra ord så är vi i vecka 18..
De kunnde inte se o mäta allt de skulle därförs ska vi tillbaka..

Var jätte härligt o se den sprattla och röra sig och vinka mm där inne i magen! hihi Känns mer verkligt nu. Den såg ju faktiskt ut som en liten bebis denna gången, i sommras såg det bara ut som en liten räka. hihi

Veckan har bara flytit på annars.. Jag skulle till barnmorskan o kolla ryggen i torsdags men de avboka o jag ska dit igen på tisdag..
Idag ska jag till frisören, Äntligen! klippa o slinga håret lite =)

Måndag och tisdag till veckan ska vi träffa en mäklare och kolla på rad hus. Svensson life here we come!

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar