söndag 5 september 2010

Söööndag!
Den så kallade segaste dagen i veckan, (efter måndag då kanske)..  Igår var vi på bo mässa en stund på förmiddan och kollade runt.. Inget intressant direkt! Jag anmälde mig till en skrapbooking kurs! =) Den är i November, Tänkte jag ska lära mig det för vill göra lite roligare album när vår lilla räka kommer ut..

Efter bomässan var vi på dop nere i stan, Barnet skrek under hela dop cermonin i kyrkan! =/ Stackars föräldrar.. Men men så är det.. Sen var hon lugn under fikan efteråt.. hihi

Vanliga söndagar brukar vi ligga kvar länge i sängen och läsa morgon tidningen tillsammans och ligga o små prata.. Inte idag, M jobbar idag.. Han skulle börja 5 men försov sig o kom inte iväg fören strax innan 8 så han kommer nog hem sent idag.. Så jag tänker passa  på att tvätta o städa här hemma lite!

Till veckan blir det fullt upp! Måndag har vi inget inplanerat men antar att jag kommer sova hela eftermiddagen, Tisadg ska jag börja på körskolan, Onsdag ska vi på ultraljud, och Torsdag ska jag till barnmorskan o kolla upp ryggen! Och sen är det helg igen! 

Jag börjar bli bättre i min förskylning och febern har äntligen gått bort!  Men har fortfarande onte i halsen och har rethosta.. Men det går nog över så smånigom.. förut var nässpreyen min bästa vän när jag var förskyld men det får jag inte ta nu, får tydligen bara ta saltlösning men vet inte om det hjälper för öronen o halsen? Jaja.. Det ordnar sig!

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar