lördag 27 november 2010

heej!

Min dator funkar inte, eller ja min sladd till datorn är trasig så kan inte ladda den så använder mig av mickes dator så blir inte så mycket uppdatering.. Köpte ny data sladd igår men den funka inte.. Är kanske min dator det är fel på.. hmm det får vi verkigen inte hoppas på! Den är ju 3 år gammal och har inga garantier kvar..

I morgon är det första advent.. =) ÄNTLIGEN! Har sätt upp adventstakar i fönstrerna och plockat fram lite tomtar.. Även köpt nya julgardiner till vardagsrummet och köket, men de kommer nästa vecka.. Eftersom jag har alla mina jul saker i Dalsland så är de bara Ms grejor som har kommit fram, vilket inte alls är så mycket så har handlat lite och kommer nog handla lite mer också..

Imorgon är det julskyltning nere i stan med tomteparad,mm. Om det inte är allför kallt ska vi ner dit.. Har kommit massa av snö som tydligen ska ligga kvar ett tag! eller ja så mycket är de inte, men för att vara skåne så är det en hel del!

Kan inte ladda upp några bilder heller då sladden till kameran är trasig! Alla sladdar verkar gå sönder på samma gång! Och att köpa ny sladd var nästan dyrare än att köpa ny Kamera!

Dags att äta lite frulle! Sen blir det tvättning o städnig!
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar