fredag 19 november 2010

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!

Detta är inte okej! Jag vill absolut inte ha snö än. Det är för tidigt..
Det bara öser ner, flingor stora som "lovika vantar". Jag vill inte ha snö förens på julafton, Då är det mysigt om det är lite lagom vitt på backen när man vaknar!

M har inte fått på vinterdäcken än, så det är tur att han inte ska jobba imorgon! Då får han palla sig bort till macken och få bytt de i morgon istället!

Han är snart hemma från jobbet.. =) Han har lovat att stå för maten idag, Så antingen blir det smörgåstårta från OJ eller kinamat eller pizza! hihi Ikväll ska vi ha mys kväll och äta o dricka gott! (jag håller mig till mitt alkoholfria vin) Det är faktiskt jätte gott och smakar precis som vanligt vin fast utan alkoholen! =)

tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar