onsdag 10 november 2010

Hej!
Glömmer bort o skriva här.. Har så mycket annat i huvudet nu!
Men men ni får ha tålamod! =)

I måndags var jag hos barnmorskan på rutin kontroll! Då var jag v 25+2, Magen är 23,5 cm och bebis hjärta slog precis som de skulle! =) Med andra ord så var allt normalt! Min huvudvärk är det inte så mycket att göra åt.  men allt ont har nått gott med sig ju!

Idag är det 100 dagar kvar till BF (beräknad födsel)

Är så härligt med magen =) Bebis sparkar och grejar där innen.. Nu verkar den ha fått in en dags rytm för det är samma tider varje dag som den drar igång o kickar! Det är så mysigt när man kan ligga o se på hur magen rör sig..
Börjar bli nervös för att magen ska bli helt randig av stiror/bristningar så har kostat på mig en mag olja som ska förebygga.. Kosta 210 kr men det är de värt om den funkar! =) Fast det är väl sånt som hör till.. Barnmorskan sa att ca 90 % av alla gravida får de!

Går segt med körkortet! De har knappt några lediga tider mm så jag har nog insett att jag inte kommer hinna klart med de..

Igår va vi och åt skaldjurs buffe på båten mellan sverige o danmark.. Det var jätte gott! Allt möjligt; räkor, kräftor, krabba, kungskrabba, musslor, tonfisk, lax,mm..   Nu ska jag snart börja med maten här hemma men har ingen aning om vad det blir!

Slänger in en bild på halsbandet som jag fick av M, min kamera sladd funkar inte så jag har tagit en bild från deras hemsida! =)


Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar