onsdag 3 november 2010

Hoj!

Är trött o seg mest hela tiden därför blir det lite dåligt på blogg fronten! Igår var jag till doktorn igen och jag är sjukskriven fram till 31 dec men förhoppningsvis får jag Havandeskapspenning från början på december.. Jag känner att det börjar bli tufft o bara jobba 50 % redan nu så jag orkar nog inte jobba fram till jul =/..  Men det är ju sånt strul med försäkrings kassan jämt så jag vet inte hur de blir än! Allt tar sån tid..

Det var skönt att få hem Micke i måndags igen.. =) Allt känns så mycket bättre när han är hemma.. Vi sover jämt "sked" och det blir så tomt när man inte har nån brevid sig. hihi tur han inte skulle va borta längre ;)
Han hade köpt med jätte god choklad och ett jätte fint halsband, med äkta Swarovski kristaler. hihi Han skämmer bort mig =)

Idag har jag körteori och imorgon körning, Vi ska även o titta på hus imorgon!  De har varit kö på de men de som skulle ha de fick inte nått lån bevlijat.. hihi Men det får vi!! =)

Tjing!

3 kommentarer:

  1. Hejhej! Hitta din blogg på familjeliv och såg att ni också har bf februari :) Vilket datum är det? :)
    Har nyligen börjat med körkortet också, får hoppas man hinner innan bebis kommer ^^

    SvaraRadera
  2. Hej! =)
    Vi har BF 18 feb? När har ni?
    Jag tror inte jag hinner klart med mitt körkort, =/ Tyvärr!

    SvaraRadera
  3. Hade helt missat att du svara, är van att man får svar i sin blogg hehe
    Vi har iaf bf den 5 februari :)
    Hur långt har du kommit med körkortet? Jag har bara haft nån körlektion så är lite tveksam jag med :/

    SvaraRadera